poniedziałek, 18 lutego 2013

prezenty urodzinowe

Hei ♥ Co tam u was kochani? :3 U mnie bardzo fajnie *-* Tylko troszkę smutam, bo niedługo kończą mi się ferie. Tak, niestety.. Znowu będę musiała patrzeć na naszą panią od matematyki. Nienawidzę jej po prostu! I znów wstawać o 7-8 godzinie nad ranem.. Kto uważa, że ferie powinny trwać przynajmniej 3 tygodnie? :D Muszę ten ostatni tydzień wykorzystać jak najlepiej! Ok, do rzeczy. Trzynastego lutego skończyłam 13 lat. Dostałam na urodziny głównie ubrania i kosmetyki. Postanowiłam pokazać wam moje prezenty :3

6 komentarzy:

  1. Świetne prezenty, też takie chcę na swoje urodziny *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne portki. < 3
    + Również obserwuję / best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny nagłówek!
    Ogólnie jesteś piękna!

    Świetne prezenty, zapraszam do mnie www.myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie do powiek są najlepsze <3

    http://style-byy-ruda.blogspot.com/
    zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się fajny blog. Zaobserwowałam i liczę na to samo ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty. zapraszam http://www.youtube.com/watch?v=vc2YBVZx-Ps

    OdpowiedzUsuń