niedziela, 17 lutego 2013

Powitanie :3

Hej! :3 To mój pierwszy post, w którym opowiem wam troszkę o mojej osobie i o moim blogu. Nazywam się Wiktoria, mam 13 lat i mieszkam w Polsce. Interesuję się muzyką, modą, tańcem, oraz fotografią. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho, ale  najczęściej Rihanny i Linkin Park. Mam wielu przyjaciół na których mogę liczyć w każdej chwili. Nienawidzę dwulicowości, kłamstwa i tego, że niektórzy ludzie nie potrafią przyjąć krytyki. Na moim blogu będę dodawać różne outfity, TAGI, zakupy, zdjęcia.. i być może nagram czasem jakiś filmik. Nie wiem jak często będą pojawiały się tu notki, to tylko zależy od mojego czasu. Postaram się pisać je jak najczęściej. Miałam już bloga, ale niestety musiałam go usunąć, więc założyłam nowego, bo nie mogłam wytrzymać bez blogowania - to moja pasja :D Bardzo byłoby mi miło, gdybyście dodali mój blog do obserwowanych, ale oczywiście jeśli się podoba. Pozdrawiam wszystkich ♥ Do jutra, papa ; *

(Tak wiem, czerwona jestem na tym zdjęciu, ale było zimno :D)

3 komentarze:

  1. Masz śliczny wygląd bloga, podpowiedz, jak taki zrobić? Świetna notkaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę odwiedzać Twój blog :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowalabym, jednak nie masz dodanych obserwatorow, chyba, ze nie widze xD Fajne zdjecie ! :)

    aliswi995.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń