czwartek, 21 lutego 2013

Must have :3

Cześć :3 Jak tam u was pogoda? U mnie za oknem bardzo dużo śniegu. Według mnie dopiero teraz zaczęła się prawdziwa zima. Mam już dosyć tej zimowej atmosfery, chcę wiosnę tu i teraz! Dobra, do rzeczy. Z racji tego, że kilka rzeczy się ubierało, które chciałabym kupić pomyślałam nad napisaniem mojej listy Must Have.
1. Szorty
Krótkie spodenki są idealne na gorące upały latem. Aktualnie mam tylko dwie pary szortów - zwykłe dżinsowe i szare z ćwiekami. Te szare możecie obejrzeć w poście ,,prezenty urodzinowe". Na zdjęciu powyżej najbardziej podobają mi się pierwsze i drugie od góry. A wy wolicie spódniczki na lato, czy tak jak ja szorty? :3

2. Bluzy
Kiedyś nie znosiłam nosić bluz przez głowę (wolałam rozpinane na zamek), ale teraz się to nieco zmieniło i chętnie takie zakładam. Marzę, żeby kupić sobie bluzę z napisem ,,Cool Story Bro" lub ,,OBEY". Moja koleżanka ma białą z nadrukiem ,,Bitch please" i też bardzo mi się podoba. Buhaha, ukradłabym jej ;3 

3. Sweter
Miałam okazję, aby kupić sobie jakiś ładny sweter, ale wszystkie były na mnie za duże lub za szerokie. Cóż, mam nadzieję, że znajdę kiedyś dopasowany do mojej figury. Aktualnie mam dwa swetry - jeden biały, a drugi żółty. 

4. Legginsy Galaxy
Legginsy Galaxy są teraz bardzo modne, ale nie dlatego chcę je mieć. Nie kupuję ubrań tylko dlatego, że są modne. Po prostu bardzo mi się podobają, ale wątpię, żebym kiedyś je dostała..

12 komentarzy:

  1. Dodaję się do obserwatorów bo masz supeeeeer bloga :*
    *.*
    ładna jesteś :D

    zapraszam :3


    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, też bardzo chciałabym jakiś ciuch galaxy. A na lato nie noszę szortów, tylko takie rybaczki, zazwyczaj do kolan, po prostu jakoś niewygodnie i niekomfortowo mi w krótkich spodenkach. Jeśli się nie obrazisz, zrobię kiedyś taką notkę u siebie? :D :*
    xxariel.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj po prawej stronie ile masz obserwacji bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :) Też bardzo mi się podobają rzeczy wymienione przez ciebie *o*
    zapraszam na bloga do obserwowania :) http://justbelovely8.blogspot.com/ dopiero się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzy są fajne ;) Ale szorty też całkiem fajne ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog!!!
    Również podobały mi się spodnie galaxy, kupiłam sobie takie jak byłam we włoszech i założylam je tylko jakieś 2 razy. Uważam że nie opłąca się takich kupować, zapłąciłą za nie 50 euro i dużo przepłąciłam. Po paru razach się znudziły ;(

    Jesteś bardzo śliczna.
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz bardzo "dorośle", ale na Twoim blogu przeplatają się posty takie jak dla nastolatek. Idealnie <3

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę zakupić szorty, lub skuszę się aby sama je zrobić :D

    zapraszam: http://patrycha15.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki *.*

    obserwuje i czekam na cb .
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń